A legegyszerűbb bedolgozás 2015-ben.

Internetes munka otthonodból, internetes pénzkereseti lehetőség!

Pénzkeresés otthon kérdőív kitöltéssel távmunkában

Bedolgozás otthonról a világ egyik legnagyobb piackutató vállalatának!

Sokan olyan internetes munkát keresnek, ahol nem kell pénzt befektetni, nem kell embereket győzködni, hanem valós munkavégzéssel lehet pénzt keresni.
A kérdőívkitöltés egy ilyen munka. Ingyenesen, havi pár perc időráfordítással lehet jövedelemre szert tenni. Az igaz, hogy meggazdagodni nem lehet belőle, de egy kis aprópénzt össze lehet gyűjteni, ha valaki komolyan veszi.
Nem rég találtam egy kérdőívkitöltéssel foglalkozó rendszerre, amelyet a világ egyik legnagyobb, felmérések alapján dolgozó piackutató vállalata üzemeltet. A rendszer segítségével kutatásokban vehetünk részt. Internetes kérdőíveket kell kitöltenünk, amelyekért pontokat kapunk, vagy sorsoláson veszünk részt. Az összegyűlt pontokat később nagyszerű dolgokra válthatjuk be (pl. vásárlási utalvány). Ezen kívül a rendszer tagjai automatikusan részt vesznek sorsolásokon, ahol 25.000 Ft értékű vásárlási utalványt lehet nyerni. Egy automatikus meghívó küldő rendszer segítségével barátainkat is meginvitálhatjuk, hogy csatlakozzanak. Ezért is pontok járnak, így még több pénzt kereshetünk.
Amióta tag vagyok folyamatosan küldik a kérdőíveket. Nekem általában 2-3 érkezett havonta. Az átlag havi 1-4 kérdőív személyenként. Egy kérdőívért 10-250 pontot adnak, ami akár 5-600 Ft-ot is érhet, de van amikor 5000 pontot sorsoltak ki a kérdőív kitöltők között.
Sokféle témában kaptam már kitöltendő űrlapot. Volt, hogy reklámhordozókat kellett felismerni, értékelni, volt olyan, ami az áramszolgáltatással függött össze. Szóval elég sokrétűek.
A pénzt olyan vásárlási utalványok formájában kaptam meg postán, amelyek rengeteg helyen, gyakorlatilag bármire felhasználható (én Tescoban, Aldiban használtam fel eddig. Vettem rajta élelmiszert, ruhát). Jelenleg 1000 Ft a minimum, amit kifizetnek.
Ennyi információm van a lehetőségről. Bízom benne, hogy ennyi is elég, hogy jó döntést hozz.
Ha úgy gondolod, hogy neked is szükséged van könnyű, egyszerű munkával szerezhető forintokra, akkor ne tétovázz, kattints a lenti linkre, ahol regisztrálhatsz a kérdőív kitöltésre. Veszteni való nincs, hisz ingyenes és biztosan működő jó pénzkereseti lehetőségről van szó.
A regisztrációs űrlapon több kérdés is szerepel. Ezek azért vannak, hogy megismerjenek és számodra érdekes és neked illő kérdőíveket küldjenek. Javaslom, korrektül töltsd ki az összes adatot!Itt jelentkezhetsz a kérdőív kitöltéses munkára. Csak kattints ide!

Nincsenek megjegyzések :